FAQ

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Bekijk hier de FAQ’s (veelgestelde vragen), of neem contact op als het antwoord op jouw vraag hier niet tussen staat.

Betalen 

Kan ik met iDeal betalen?

Ja, je kunt met iDeal betalen. iDeal is het eenvoudig betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Firsttee.nl?

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Creditcard, Mastercard, Visa Bancontact.

Is mijn betaling veilig?

Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt MyPos.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?

Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, Paypal, Mister Cash en Creditcard betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van Firsttee.nl.

Kan ik met Paypal betalen?

Nee, helaas werken wij momenteel nog niet met Paypal.

Verzendingen

Wat kost de verzending?

Voor verzendingen onder de €40 rekenen we € 6,50 verzendkosten. Dit doen we omdat we onze transporteur ook moeten betalen. Voor bestellingen boven de €40 rekenen we geen verzendkosten.

Hoelang duurt de verzending?

Je bestelling wordt vaak dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven!

Wie bezorgd mijn bestelling?

We verzenden alle pakketjes via PostNL.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code in de door jou opgegeven e-mail.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?

Geen zorgen! Wanneer je een track en trace hebt ontvangen, is je pakketje gegarandeerd verzonden. PostNL kan niet 100% garanderen dat zij de volgende dag leveren. Heb je bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten terug gestort.

De kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Firsttee.nl geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons herroepingsformulier invullen. Deze is te vinden in de algemene voorwaarden, onder bijlage 1.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?
  1. Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd (labels behoren hier ook bij).
  2. Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.
Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

Firsttee.nl
Didamseweg 109B
6902 PD Zevenaar

Is retourneren kosteloos?

Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Je kan via elke pakketbezorger aan ons retourneren. 

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Het kan zijn dat deze in je ongewenste mail terecht is gekomen. Heb je toch geen mail ontvangen, controleer dan eerst of je geen spelfout hebt gemaakt bij het opgeven van je e-mail adres. Kom je er toch niet uit, dan kan je ons altijd een mail sturen op klantenservice@firsttee.nl.

Hoe werkt het?

Hier komt een antwoord!

Overig

Overige vragen…

Heb je toch nog een andere vraag? Stuur je vraag dan naar klantenservice@firsttee.nl. We streven ernaar om elke vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

Open chat